top of page

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

 

1. Ar galiu pakeisti narystės pradžios datą, jei dar nesu nei karto panaudojęs, bet ir nepavyks pradėti nuo užsakytos datos?

Taip, visiškai be problemų, tik, žinoma, reiktų kuo anksčiau kreiptis, jeigu situacija pasikeičia nuo narystės užsakymo. Kol nėra pirmo apsilankymo, narystė laikoma nepradėta ir jos pradžia gali būti koreguojama. Yra 2 sprendimo variantai:

* jeigu dar neprirezervuota būsimų pamokų, tuomet narystę atšaukiame ir tiesiog prisegame vėl nuo naujos pradžios datos.

* jeigu rezervacijų yra į priekį atlikta, tai viskas priklauso nuo jų kiekio: jeigu vos kelios, tai tuomet prašome jas atšaukti ir tada jau pagal pirmą sprendimo variantą narystę atšaukiame bei segame naują narystę nuo naujos datos. Jeigu pakankamai daug būna prirezervuota į priekį (tik nuo vėlesnės datos, negu ta, kuria narystė buvo užsakyta), tuomet narystę tiesiog pratęsiame, kad galiotų 30 dienų nuo pirmos rezervuotos pamokos.

2. Kaip galiu atšaukti pamoką, jei negalėsiu atvykti?

Treniruočių atšaukimas yra įmanomas rezervacijų programėlėje, kai lieka ne mažiau kaip 8 valandos iki treniruotės pradžios. Likus mažiau nei 8 valandoms, atšaukimas nebeįmanomas ir kartas laikomas panaudotu, net jei neatvykstate į rezervuotą treniruotę. Atšaukti programėlėje yra 2 būdai:

* Mano profilis -> Rezervacijos -> 3 taškučiai ant norimos atšaukti pamokos -> Atšaukti rezervaciją.

* Schedule -> Susirasti norimą atšaukti pamoką -> Paspausti ant "Rezervuota" -> Atšaukti rezervaciją.

 

3. Ką daryti, jeigu žinau, kad nebeatvyksiu į pamoką, o atšaukti nebegaliu, nes liko mažiau nei 8h iki pamokos pradžios?

Daryti nieko nebūtina. Be abejo, mes labai vertiname, jeigu esate geranoriškai nusiteikę ir informuojate mus žinute per Facebook, kad visgi neatvyksite, nes tuomet dar turime galimybę tą vietą pasiūlyti kažkam kitam, jeigu yra laukiančiųjų waitliste.

Rezervacijų sistemoje yra registruotas tobulinimo punktas, kad būtų galima atšaukti treniruotę net ir likus mažiau nei 8h iki treniruotės pradžios, tokiu atveju tiesiog negrįžtų kartas į narystę, bet vieta būtų automatiškai atlaisvinama. Kažkada ateityje galbūt turėsime šitą funkcionalumą.

 

4. Ar galima pratęsti narystę? / Ar galima sustabdyti narystę?

Paslaugų teikimo sutarties sąlygų 4.6 punkte numatyta, kad narystės nėra stabdomos ar pratęsiamos. Tačiau, jei dėl nenumatytų aplinkybių nebegalite pasinaudoti puse ar daugiau numatytų apsilankymų, narystė gali būti konvertuojama į kitą narystės rūšį, atsižvelgiant į faktinį panaudotų apsilankymų skaičių. Tokiu atveju užfiksuojama permoka, kuri mažina sekančios narystės kainą.


Pavyzdžiai:


- Narys yra įsigijęs keturių (4) kartų narystę, tačiau dėl ilgesnės ligos per narystės galiojimo laiką jam pavyko pasinaudoti tik dviem (2) kartais iš keturių (4). Tokiu atveju 2 panaudoti kartai konvertuojami į 2 vienkartinius apsilankymus bei užfiksuojama permoka. Permokos suma apskaičiuojama iš įsigytos narystės kainos atimant dviejų vienkartinių apsilankymų kainą.


- Narys yra įsigijęs devynių (9) kartų narystę, tačiau dėl nenumatytos komandiruotės per galiojimo laiką jam pavyko pasinaudoti tik keturiais (4) kartais iš devynių (9). Tokiu atveju 4 panaudoti kartai konvertuojami į 4-ių kartų narystę bei užfiksuojama permoka, lygi kainų skirtumui tarp įsigytos devynių (9) kartų ir keturių (4) kartų narystės.

 

5. Ar galima pirkti naują narystę, kol senoji nesibaigusi?

Tikrai taip, nes narystės yra kartinės. Jeigu kartai baigiasi anksčiau negu galiojimo laikas, Jums nereikia laukti galiojimo laiko pabaigos, kad užsisakyti ir įsigyti naują narystę.

6. Kaip veikia laukiančiųjų sąrašas (Waitlistas)?

Jeigu esate užsiregistravę į pamoką, į kurią netilpote, vadinasi esate laukiančiųjų sąraše. Kai tik atsilaisvina vieta pamokoje, ty kažkas kitas savo rezervaciją atšaukia, yra siunčiamas automatinis pranešimas programėlėje apie atsilaisvinusią vietą pirmajam žmogui laukiančiam eilėje ir tas žmogus turi 5 minutes atsilaisvinusią vietą užsirezervuoti arba jos atsisakyti.

Labai svarbu, kad jei pamatote pranešimą, bet vieta jūsų nebedomina – paspaustumėte „Ačiū, ne“ ir tokiu būdu pašalintumėte save iš laukiančiųjų sąrašo. Tol, kol eina pirmojo laukiančiojo laikas, visi kiti vietos rezervuoti negali (nei esantys waitliste, nei tiesiog per schedule / services). Jei pirmasis žmogus eilėje per jam skirtas 5 minutes atsilaisvinusios vietos nepasiima, tuomet pranešimas apie ją yra siunčiamas antrajam laukiančiam eilėje (o pirmajam vieta tampa nebeprieinama) ir taip vyksta tol, kol vieta rezervuojama arba pilnai prasisuka visas laukiančiųjų ratas.

Jeigu visi laukiantieji pranešimo nepamato per kiekvienam skirtą laiką arba tiesiog neužsirezervuoja vietos, tik tuomet atsilaisvinusi vieta vėl tampa prieinama visiems – tiek visiems esantiems waitliste, tiek visiems nariams aplamai (per schedule arba services). Ir tada jau veikia pirmumo principas, kas tą vietą pasiims.

Svarbu suprasti, kad sistema neleis jums rezervuotis atsilaisvinusios vietos 2 atvejais:

* jeigu pamatėte atsilaisvinusios vietos pranešimą jau praėjus jums skirtam laikui. Pats pranešimas tokiu atveju niekur neišnyksta, tiesiog iš jo negalėsite rezervuotis, kol neprasisuks visas laukiančiųjų ratas. Jei visi laukiantys vietos nepaima, tuomet galimybė rezervuotis iš seno pranešimo vėl atsiranda.

* jeigu neturite laisvų kartų savo narystėje arba jos galiojimo data yra jau pasibaigusi, o nauja narystė dar neprasidėjusi (plačiau 8-ame klausime).

7. Ar waitlistas nuskaičiuoja kartus iš mano narystės?

Ne, narių naudai, nenuskaičiuoja. Dėl to kartais atsitinka 8-tame klausime aprašytos situacijos. Gavę pranešimą apie atsilaisvinusią vietą nariai turi galimybę rinktis – ar imti vietą, ar jos atsisakyti. Ir tuomet, jei rezervuojamasi – jau nuskaičiuojamas kartas nuo narystės.

8. Jeigu gaunu pranešimą dėl atsilaisvinusios vietos į pamoką per waitlistą, bet mano nauja narystė prasideda vėliau, o esamoje narystėje kartų nebeturiu ir negaliu įsiregistruoti, ką daryti?

Iš mūsų pusės rekomendacija ir lūkestis idealiu atveju yra, kad jei užsisakote narystę nuo tam tikros datos, tai tik nuo jos ir pretenduojate į treniruotes, nes techniškai rezervacijų sistema nėra pritaikyta tokiai išimtinei situacijai. O pakliuvus į pamoką anksčiau narystės pradžios datos, reikštų, kad narystė anksčiau prasideda ir tuomet atitinkamai narystės galiojimo laikas turėtų trumpėti. Tai atsakant konkrečiai į šį klausimą – taip neturėtų atsitikti, nes nederėtų registruotis į waitlistą neturint tuo metu aktyvios narystės ar laisvų kartų. Bet kartais atsitinka taip, kad ši situacija iškyla būtent tarpe tarp narysčių, kartais dėl vienintelės dienos skirtumo. Tai sprendimas yra – mes galime nurašyti kartą nuo narystės dar jos galiojimo laikui neprasidėjus, tik na šiuo atveju reikia labai greitai reaguoti, nes waitlistas vietą jums saugo 5 min nuo pranešimo gavimo. Per tą laiką reikėtų spėti savarankiškai suprasti, kodėl nepavyksta įsirezervuoti, parašyti mums per Facebook ir turėti sėkmės faktorių, kad mes būsime kaip tik tuo metu pasiekiami ir galėsime greitai sutvarkyti rezervaciją bei nurašyti kartą.

 

9. Kur rašyti visus kylančius klausimus?

Mes labai dėkingi, kai žinutės/ klausimai ateina per mūsų Facebook paskyrą. Ten yra patogiausias jų valdymas. Taip pat, žinoma, atrašome ir Instagram žinutes.

 

10. Ar galiu perleisti savo narystę kažkam kitam?

Taip, mūsų paslaugų teikimo sutarties sąlygose tai yra numatyta štai tokiu punktu: Narys turi teisę, susitaręs su Namais, perleisti Narystę ar jos dalį kitam asmeniui. Tokiu atveju Narys pateikia Namams rašytinį prašymą (laisva forma), kuriame nurodo konkretaus asmens, kuriam Narystė ar jos dalis yra perleidžiama, vardą, pavardę ir sutikimą perimti Narystę. Asmuo, kuriam perleidžiama Narystė ar jos dalis, privalo sudaryti Sutartį su Namais. Be to, Narys privalo sumokėti vienkartinį Narystės perleidimo mokestį, kurio dydį Namai nustato kiekvienu konkrečiu atveju.

 

11. Ar galiu rinktis kitokią narystę, negu mano iki šiol turėtos?

Tikrai taip, galima kiekvieną kartą rinktis vis kitą narystę – visiškai priklauso nuo jūsų užimtumo ir to etapo norų bei galimybių.

 

12. Koks yra minimalus dalyvių skaičius, kad treniruotė vyktų?

4 (negalioja Open studio sesijoms).

13. Kas yra Open studio ir kaip veikia?

Open studio laikas - papildomas priedas aktyviems nariams, turintiems grupinių pamokų narystes. Tai galimybė užsiregistravus per programėlę atvykti ir naudotis sale, stulpais bei kitu inventoriumi savarankiškai, ne grupinės treniruotės metu. Registracija į šį laiką privaloma, bet nenaudoja jūsų narystės kartų.

Raktinis Open studio žodis yra savarankiškai. Tai reiškia, jog tuo metu nebus atsakingo žmogaus iš Flame komandos, kuris parodytų, kaip atlikti triuką ar atsakytų į bet kokius kylančius klausimus.

Turėdami aktyvią grupinių treniruočių narystę (tik one-off nesiskaito) galite į Open studio registruotis tiek kartų, kelių kartų narystę turite.  Turėdami vien Open studio narystę galite registruotis, kad ir į visus savaitinius Open studio laikus.

Open studio laikuose yra dalyvių limitas pagal stulpų skaičių. Prašome atsakingai žiūrėti į atšaukimus ir, jei pasikeitė planai bei nebedalyvausite, būtinai atšaukite savo rezervaciją likus bent 8h iki Open studio pradžios. Jei nebegalite sistemoje atšaukti, bet žinote, kad nebūsite - brukštelkite mums žinutę per Facebook.

Kokybiškam Open studio treniravimuisi labai rekomenduojamos belaidės ausinės, kad visi galėtų fokusuotis į savo muziką ir į savo tikslus.

No fame without a         

pole dance pamokos
bottom of page